Як кава може підвищити жіночий інтелект… але притупити чоловічий
Podcast: Play in new window
| Download
Під час наступної напруженої робочої зустрічі, загляньте в чашки ваших колег.
За даним дослідження, кава покращує розумові здібності жінок у стресових ситуаціях, але чоловіків доводить до кризи.
Капучіно чи експрессо підвищують продуктивність жінок у колективні роботі, і ті ж напої погіршують чоловічу пам’ять та сповільнюють їх можливість прийняття рішень.
А якщо врахувати, що британці випивають 70 мільйонів чашок кави вдень, наслідки очевидні, кажуть дослідники.
Психолог доктор Ліндсей Сент-Клер сказав: «На багатьох ділових зустрічах, включно з тими, на яких приймаються військові та інші рішення, переважають чоловіки».
«Через те, що кофеїн є найпоширенішим наркотиком у світі, його потенційні глобальні наслідки приголомшують».
Дослідники з Брістольського університету хотіли дослідити, що кава робить з тілом, коли воно в стані стресу, наприклад, під час напруженої зустрічі.
Вони найняли 64 чоловіків та жінок і звели їх в одностатеві пари. Кожна пара отримала декілька завдань, серед яких проведення переговорів, головоломки та запам’ятовування, потім вони повинні були провести публічну презентацію пов’язану з їхніми завданнями.
Половина пар отримала каву без кофеїну, у той час як інші отримали по чашці кофеїну.
Дослідники виявили, що продуктивність чоловіків у виконанні завдань на запам’ятовування значно знизилась у тих, хто пив каву з кофеїном.
Також вони на 20 секунд довше розгадували головоломки, ніж ті, хто пили каву без кофеїну.
Але жінки, які вживали кофеїн, справлялися з головоломками на цілих 100 секунд швидше, доповідає «Журнал прикладної соціальної психології».
Попередні дослідження показали, що кава може захистити від діабету, хвороби Альцгеймера, пошкодження печінки та подагри.
Джерело: How coffee can boost the brainpower of women… but scrambles men’s thinking




Вихідні дні – новий рік
Цього тижня в медицині – 19
Про інтерпретацію результатів аналізів
Фотографії яєць комах
Перекладено виступ Джорджа Вайтеза на ТЕД
Дружба і генетика
Цього тижня в медицині – 18
Мовна терапія
Чому самотність шкідлива для здоров’я
Кал перемагає бактерії






я знала,знала, завжди знала, що кава корисна!! смайл – кавоман на радощах підстрибує
Оцініть цей коментар:
0
0
[Відповісти]
ммм…люблю каву. але п’ю лише вранці
Оцініть цей коментар:
0
0
[Відповісти]
а я від кави спати хочу.
Оцініть цей коментар:
0
0
[Відповісти]
Яна Відповідь:
квітня 6, 2011 at 22:24
@Оксана, а ти цікавий випадок…
Оцініть цей коментар:
0
0
[Відповісти]
не люблю каву. але дослідження цікаве. дякую авторам сайту за цікаві матеріали!!
Оцініть цей коментар:
0
0
[Відповісти]